piątek, 26 grudnia 2014

Paulo Coelho - Zdrada

Jeśli chodzi o Paulo Coelho - są różne opinie na temat tego autora. Często potrzeba czasu, by przekonać się do jego książek. Ja tak miałam już dość dawno temu, z pierwszą książką, jaka trafiła do moich rąk ‘Weronika postanawia umrzeć’. Podczas gdy Coelho stał się wtedy modny, ja po przeczytaniu kilkudziesięciu stron, odłożyłam ją bo wydawała mi się beznadziejna. Po kilku latach, wróciłam do niej i byłam pod tak ogromnym wrażeniem, że w przeciągu miesiąca przeczytałam wszystkie jego książki, które również mnie szokowały.
Wracając do ‘Zdrady’.. P. Coelho przede wszystkim zadziwia tym, z jaką lekkością pisze książkę z perspektywy kobiety. Fabuła może nie jest zaskakująca ale pełna uczuć i ciekawych opisów. Oczywiście nie zabrakło w książce ciekawych cytatów (czyli tego, co lubię najbardziej). 











Końcówka książki też mnie nie zaskoczyła i chyba ostatnio wolę książki bez happy endów ;)

Ale polecam. Szybko się czyta i przyjemnie. 
Ku zaskoczeniu niektórych - to chyba pierwsza jego książka, w której tak mało mówi się o religii. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz