niedziela, 10 stycznia 2016

W styczniu..

W Nowym Roku każdy robi postanowienia.. Ha! Nie każdy! Ja nie mam zamiaru. U mnie zawsze kończy się to nerwami i poczuciem niespełnienia, choć i tak wiem, że każde moje postanowienie jest z góry skazane na przegraną, z powodu mojego ciągłego braku czasu ;)

Postanowienia mogę mieć chwilowe. Tak jak teraz... Ale co to za postanowienie, skoro to czyta przyjemność przeczytać te książki. Mianowicie..

W tym miesiącu dostałam, kupiłam, zamówiłam (są w drodze) kilka nowych pozycji.
Pierwszą - najważniejszą książką dla mnie jest "Renesansowa dusza", gdyż są w niej zawarte informacje, które potrzebuję do napisania pracy magisterskiej (ajajaj... terminy coraz bliżej..) Zaczęłam robić notatki. To już jakiś progres! ;)



Podczas odbierania zamówienia w empiku, trafiłam na niesamowite wyprzedaże (-70%) i wyszperałam dwie książki z serii Niesamowite historie. Jedną z nich zaczęłam czytać ;) Druga czeka w kolejce ;) Za każdą z nich zapłaciłam niecałe 10 zł ;) 



W prezencie dostałam dwie książki. Cóż.. muszę przyznać, że mój mężczyzna mnie słucha (a uwierzcie - czasami jest to trudne, bo choć na co dzień i przy innych osobach, jestem oszczędna w słowach tak w domu usta mi się nie zamykają i paplam o wszystkim i o niczym ;)) Wracając do meritum - naprawdę jestem pod wrażeniem, że potrafił wychwycić, że bardzo chciałabym przeczytać najnowszą książkę Grażyny Szapołowskiej, którą uwielbiam! ;) 


Druga książka, czyli Słynne Zdjęcia, też jest dla mnie miłym zaskoczeniem, tym bardziej że zajmuję się fotografią a nie zawsze mam chęci by przeszukiwać Internet w poszukiwaniu inspiracji... ;)


Wczoraj zamówiłam też książkę Michała Piróga - "Chcę żyć" i na dniach mam zamiar jeszcze zamówić Cathy Glass - "Czy mnie pokochasz?" bo jest w bardzo niskiej cenie (tylko 13,96zł) na stronie www.muza.com.pl  gdzie trwa zimowa wyprzedaż (-60%)


I mam nadzieję, że skończą się te wyprzedaże, bo nie mam już pieniędzy na książki! ;) Mój budżet został wyczerpany... na styczeń.. chyba.. chyba że będzie naprawdę jakaś mega okazja.. ;)




3 komentarze:

  1. Świetne okazje wypatrzyłaś. Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na kolejne książki zawsze znajdzie się jakiś grosz :) Trzymam kciuki, byś spotykała same dobre okazje :)

    OdpowiedzUsuń